/ STANDIN /

Ahol a reklámkiadványnak kiemelt helye van

Eladótéri kínáló állványok az ország exkluzív hírlap-értékesítési üzlethálózatában

StandIn promóciós kínáló állványok 2011-ben kerültek bevezetésre a Lapker Zrt. Relay és Inmedio exkluzív hírlap-értékesítési hálózatában. A StandIn az ingyenes kiadványok részére kínál alternatív, minőségi terjesztési csatornát.

 

Célzott elérés, költségoptimalizálás

A StandIn promóciós állványokkal fizetőképes, a termékvásárlásra nyitott rendszeres vásárlókört érheti el, vakszórás nélkül. Az ingyenes kiadványok minőségi, rendezett, fizetős környezetben jelennek meg, emellett egy intenzív reklámmegjelenést kapnak. A StandIn eszközökön elhelyeztt kiadványok befogadási hajlandósága magas: a reklámanyagot szívesen és önként elveszik, nincs reklámellenállás.

 

Intenzív vásárlókörnyezet

A Standin eszközök egy intenzív (travel és shopping) vásárlókörnyezteben jelennek meg. A Lapker hírlapárusító pontjaiban országosan 83 nagyvárosban, havonta közel 3 millió vásárlót ér el.

 

Célcsoport:

Címzetlen küldemények általános megítélése: aki olvas, az örül a címzetlen

küldeményeknek, és szívesen olvassa

StandIn hozzáadott érték

• reklámérték, image:

• a kiadvány egy intenzív vásárlási környezetben jelenik meg

• a promóciós anyag eljutva a célcsoporthoz impulzusvásárlást indukál

• a brand és kiadvány megjelenése - magas kontaktszám

• elvehető reklám:

• egy fizetős környezetben ingyenes mutatványszámokat kínálunk:

• magas befogadási hajlandóság, a vásárló szívesen és önként elveszi, nincs reklám-ellenállás

• megkülönböztetett figyelem: a kiadvány kiemelt, tartós megjelenése

 

További piaci lehetőségek a StandIn-el:

• értékesítési csatorna bővítése:

• új kereskedelmi lánc bekapcsolása

• vásárlókör-bővítés

• országos lefedettség

• helyszíni megrendelés lehetősége

• márkaerősítés: szélesebb, látványos jelenlét

• versenyelőny: nagyobb lefedettség a konkurenciával szemben

• értékesítési csatornák: új kereskedelmi lánc becsatolása, helyszíni megrendelés lehetősége, vásárlói kör bővítése, országos lefedettség

A StandIn-hálózat promóciós felületei

 

STANDIN BASIC: Országosan 100 kiemelt fix árusponton, négyfakkos promóciós kínálóban.

STANDIN FLEXI: StandIn Felxi eszközökkel az árushelyek száma igény szerint akár több száz címpontra is bővíthető. Kampányszerűen regionális megjelenések is kivitelezhetőek.


STANDIN AKTÍV: A promóciós standon való megjelenés kiegészítéseként lehetőség van arra, hogy kiadványát a kiválasztott lapok (napilap, női, gazdasági stb.) vásárlók részére az újsággal együtt kézbe adják.

/ STANDIN KUPONMAGAZIN /

A StandIn Kupon Magazin egy exkluzív magazin és hirdetési újság ötvözete, egyedi terjesztési móddal.

 

A kuponmagazin Integrált szolgáltatást nyújt:

• Nyomtatott hirdetési lehetőség

• A kuponhirdetések és szerkesztői tartalmak szoros

 integrációja

• Egyedi, jól pozícionált StandIn állványokon történő terjesztés opciós

lehetőségekkel (Basic; Flexy; postaláda)

 

• Szórakoztató, informatív tematikus tartalmak, melyek a

hirdetéshez, és kuponos vásárláshoz kapcsolódóan keltik

fel az érdeklődést

 

 

Főbb tartalmi blokkok

 

  • Aktuális ajánlat
  • Egészségmegőrzés
  • Szépségápolás / Otthoni kozmetika
  • Divat
  • Otthon / Lakberendezés
  • Sport / Szabadidő
  • Gasztronómia
  • Kultúra
  • Turisztika / Wellness
  • Úton / Autó-Motor
  • Barkács / Kert
  • Hobbi
  • IT / Szórakoztató elektronika

Lap tetejére

 

A lap használata

 

A magazin két, egymástól fizikailag is elválasztható részből áll:

 

1. Az olvasó a kiadvány alsó harmadát önálló kuponfüzetként a perforációs csík mentén praktikusan le tudja választani, ami így kényelmesen hordozható.

 

2. Fölötte praktikus információk, hasznos tanácsok, termékleírások, szerkesztőségi tartalmak ösztönzik az olvasókat a kedvezmények, kuponok felhasználására.

Aktív vásárlókör:

• érdeklődők, informálódók, lapolvasók

• a nyomtatott impulzusra nyitott, fizetőképes vásárlók közvetlen elérése

• rendszeres, állandó vásárlók a hírlap-értékesítési pontokon

TGI:

• 18-49 évesek

•  városiak

•  ABC1 státuszúak

•  aktívak

Hirdetőpartneri és szponzori előny

• A fizetőképes lakosság elérésének új eszköze

• Az előzetes célcsoport szűrés alapján geotargetált tartalom/célcsoport összehangolás lehetősége

• A hirdetések és a szórakoztató és informatív tematikus tartalmak együttesen keltik fel az érdeklődést, és ösztönzik az olvasókat a kedvezményes kuponok felhasználására

• Egyedi, jól pozícionált, rugalmasan bővíthető terjesztési módszereket kínál – StandIn hálózat

• Egyszerű hozzáférés a vásárlók számára - a kiadvány könnyen, garantáltan elérhető

• Hirdetői igény szerint tematikus különszámok megjelenésre is van lehetőség

• Opcionálisan CallCenter sales támogatás

/ KIEMELT SZOLGÁLTATÁSOK /